כאן תוכל למצוא מגוון רחב של עמודי חסימה לרכב, מברזל, חומרים תרמופלסטיים קשיחים, גומי ו PVC, עמודים קבועים, נשלפים ומתקפלים.
עמודי חסימה משמשים למניעת כניסת ומעבר כלי רכב לאיזורים אותם רוצים לשמור ללא כלי רכב או למניעת חניה באיזורים מסויימים. עמודי חסימה ומחסום הם הפתרון היעיל והכלכלי ביותר למניעת כניסת כלי רכב וחנייתם באיזורים אלו. מבין עמודי החסימה של א.ו.ש אביזרי בטיחות, ניתן למצוא עמודים מתאימים למניעת חניה על מדרכות במרחב העירוני, לחסימה סלקטיבית של רחובות ואיזורים המיועדים להולכי רגל בפני כניסת וחניית מכוניות ושימושים נוספים. עמודים אלה מהווים תחליף מודרני, בטיחותי ויעיל יותר מפטריות ועמודי בטון למיניהם שהיו נהוגים בעבר.
עמודי חסימה לרכב הנם אביזר בטיחות בדרכים המסייע בהקטנת מספר התאונות באיזורים עירוניים כמו גם בהסדרת חניית כלי רכב בחניות של בתים משותפים. א.ו.ש אביזרי בטיחות גאה להציע מגוון רחב של עמודי חסימה, בהתאם למאפייני החסימה הנדרשת.
בעמוד זה תוכלו להתרשם מעמודי החסימה שלנו:
Save
עמודי חסימה קשיחים וגמישים מחומרים תרמפולסטיים:
עמודים מברזל קבועים / נשלפים:
למידע נוסף אודות עמודי חסימה מברזל
שימושים נפוצים בעמודי חסימה:
- מניעת כניסת כלי רכב לאיזורים מסויימים כגון בתי מגורים, גנים ציבוריים ופארקים.
- מניעת חניית כלי רכב על מדרכות.
- הסדרת החניה בחניונים של בתים משותפים וכן בחניונים ציבוריים.
- חסימה קבועה או חסימה ניתנת להסרה של איזורים מסויימים לכניסת כלי רכב. למשל רחבות כיבוי אש או איזורי פריקה וטעינה.
- תיחום איזור המיועד לחניית אופניים או אופנועים.
- תיחום גבולות חניה פרטית למניעת פלישת רכבים.
- חסימת מרווחים בין שומרי חניה למניעת עקיפה של המחסום ע"י רכב פולש.
- תיחום והכוונת קהל (בשילוב שרשרת).
כיצד בוחרים את העמוד המתאים?
ניתן לחלק עמודי חסימה לרכב ל3 סוגים לפי מאפיניהם. לכל סוג עמוד מאפיינים משלו הבאים לידי ביטוי בעת דריסה ע"י רכב. הבחירה בעמוד החסימה המתאים לך תיגזר ממידת האכיפה אותה יש להפעיל כנגד הנהגים החונים במקומות האסורים לחניה או שנכנסים לאיזורים האסורים לכניסת רכב.
- עמודי חסימה קשיחים מברזל - עמודים אלה עשויים מחומר קשיח והנם חסרי גמישות לחלוטין. כפועל יוצא הם גורמים נזק לכלי רכב הדורס אותם. בדריסה חזקה העמוד ייעקר ממקומו, בין אם הוא מחובר בעזרת ג'מבויים למשטח ובין אם הוא מבוטן. במקרה של עמוד מבוטן שנדרס בצורה אגרסיבית ייגרם נזק למשטח. תיקון של משטח אספלט או אבן משתלבת לאחר דריסה של עמוד כרוכה בעלות גבוהה.
- עמודי חסימה מפלסטיק קשיח - עמודים אלה עשויים מפלסטיק ובמקרה של דריסה ע"י רכב ייגרם לרכב נזק קטן יחסית לזה שייגרם לו בשל דריסת עמוד מברזל. עמודי חסימה מפלסטיק מעוגנים לרצפה בעזרת אביזרי חיבור ובמקרה של דריסה חזקה, העמוד יעקר ממקומו מבלי לגרום לנזק למשטח עליו הוא מותקן.
- עמודים גמישים - עמודים אלה עשויים ברובם מפוליאוריטן טהור (בהתאם לדגם - ראה מפרטי הדגמים השונים), גמיש ועמיד בכיפוף ומעיכה. העמודים הגמישים חוזרים לצורתם המקורית לאחר דריסה ולא גורמים נזק לכלי הרכב הדורס. בנוסף, הם לא גורמים נזק למשטח עליו הם מותקנים. חסרונם היחיד הוא שלעיתים בעלי רכבים מבינים שהם יכולים לחנות על העמוד.
כיצד מתקינים את העמודים
מרבית עמודי החסימה לרכב ניתנים לעיגון לקרקע בעזרת 3 או 4 אביזרי חיבור ייעודיים, בהתאם לסוג המשטח. בעת ההזמנה יש לציין את סוג המשטח עליו יותקן העמוד (אבן משתלבת, בטון, אספלט, גרנוליט וכו'). בסוגים מסויימים של עמודי חסימה, יש לבצע התקנה בבטון ואין אפשרות להתקנה "שטוחה" ע"ג המשטח בעזרת אביזרי חיבור. בנוסף, בהתקנה של עמודי ברזל על גבי אבנים משתלבות, מומלץ (אך לא חובה) לבטן את העמוד.
למידע נוסף אודות עמודי חסימה לרכב והזמנות צור קשר בטופס שמשמאל או בטלפון 077-4452574